czwartek, 31 maja 2012

Dwa ogłoszenia

Wracam po czterech dniach. Mam wakacje, tak, wiem. Rano nie mam weny, wieczorem- dostępu do komputera. Cóż, każde usprawiedliwienie dobre, póki jest usprawiedliwieniem... A tyle się działo!
Kolejne książki przeżyte, kolejne filmy poznane. Na opis przyjdzie czas, na pewno.
Impreza udana- nie spodziewałam się takiej radości, entuzjazmu. Nocne niebo jest piękne, życie jest piękne. Cieszmy się z małych rzeczy...



Dwa ogłoszenia

1. Pozbyłam się weryfikacji obrazkowej (Ustawienia/ posty i komentarze/ "nie" dla "włącz weryfikację obrazkową"). Mam nadzieję, że będzie to ułatwieniem dla komentujących i jednocześnie nie pojawi się spam.

2. Moje pisanie- w sensie opowiadania, wiersze itp. będę zamieszczać na nowym blogu: Emilka szuka swojej gwiazdy.
Wyjaśnienie tytułu bloga  jest w pierwszym poście. Jutro wrzucę tam pierwsze opowiadanie
Oczywiście, tutaj też będę pisać. Tutaj będzie najwięcej mnie: luźne myśli, ciągnące się refleksje, marudzenie, pioseneczki, książki i filmy, który we mnie zamieszkały.
W moim pisaniu też jestem ja, ale inaczej. Każdy z nas jest tak bardzo niepowtarzalny, że każdym słowem się zdradzamy. Ba, zdradza nas nawet nasze prowadzenie samochodu, siekanie marchewki, czy prasowanie bluzki. Ja zdradzam się swoimi słowami i mieszkam w moich bohaterkach.

Będzie mi bardzo, ale to bardzo miło, gdy ktoś zajrzy na tamten blog i zostawi komentarz. Dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz