czwartek, 17 maja 2012

Witam serdecznie :)

Mam 18 lat i to jest mój pierwszy blog. Nie mam ani doświadczenia, ani wiedzy informatycznej. Proszę więc o wyrozumiałość :)
Zamierzam pisać o sobie ;p Pojawią się książki i filmy, które są dla mnie ważne, informacje o wydarzeniach kulturalnych. Może skrobnę jakieś opowiadanie lub wiersz. Wszystko zabarwione moimi uczuciami i refleksjami.
Nazwę bloga zaczerpnęłam z Księgi Koheleta. Wbrew pozorom nie ma ona pesymistycznego wydźwięku, gdyż Kohelet "stoi mocno na gruncie wiary w Boga, od którego wszystko pochodzi i który wszystkim rządzi" (cytat za: wstęp do Księgi Koheleta, Biblia Tysiąclecia).
Czytanie Pisma Świętego pomogło mi wielokrotnie w ciężkich chwilach. Księgą Koheleta zwalczałam depresję, poczucie beznadziei. Jest jakaś kojąca moc w słowach: "Nie nasyci się oko patrzeniem ani ucho słuchaniem. To co było, jest tym, co będzie, a to, co się stało, jest tym, co znowu się stanie."
"Wszystko ma swój czas"- to też z Koheleta.
Zapraszam do czytania i komentowania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz