piątek, 1 czerwca 2012

Dzień Każdego Dziecka

Lubię ten dzień, pomimo, ze ze skończeniem lat 18 przestałam być dzieckiem. Babcia mówiła, że ja zawsze będę jej małą wnuczką. Pewnie, upiecze dziś dla mnie ciasto; zawsze tak okazywała miłość. :D
Dzisiaj idę do szpitala odwiedzić wszystkie dzieci zmuszone tam zostać. Szczerze mówiąc, nie chodzę tam dla dzieci, a dla samej siebie. Czuję jakbym rekompensowała sobie swoje pobyty w szpitalu. Nie mogę jednak mieć do siebie pretensji. Człowiek się rodzi z egoizmem i sam go nie pokona.
Zanurzyłam się ostatnio w książki Terakowskiej. Uczę się wrażliwości, czytając "Poczwarkę" o dziewczynce chorej na zespół Downa. To bardzo dobra pozycja, zachęcam, aby zajrzeć do biblioteki, jeśli jeszcze nie czytałeś/aś.
***
Dodałam opowiadanie "Ostatnia Róża" na moim drugim blogu. Jest to część dłuższej opowieści, wciąż jeszcze nie dokończonej.

4 komentarze:

  1. Witaj,

    widzę, że zajrzałaś do mnie i chyba zostaniesz na dłużej :) Bardzo mi miło ;)

    Jakie ciasto upiekła Ci babcia? ;>
    A jeśli chodzi o Poczwarkę to jeszcze nie miałam przyjemności się z nią spotkać. Może stanie się to niebawem :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, zajrzałam i spodobało mi się, jak piszesz. Na pewno będę zaglądać. :)
      Ciasto czekoladowe. Pychotka. Z nutellą bomba kaloryczna, ale kto by się przejmował? ;)
      Z "Poczwarką" naprawdę warto się zapoznać. Zauważyłam, że Terakowska pisze w prosty sposób o trudnych sytuacjach, wyborach, inności.
      Od-pozdrawiam (jeśli istnieje takie słowo ;P)

      Usuń
  2. Poczwarka to była pierwsza książka Terakowskiej, do której zajrzałam. I nie ostatnia. Tak, jest przesiąknięta niezwykłą wrażliwością. Polecam też "Ono", które jest (przynajmniej dla mnie było) trudniejsze. Warto też przeczytać "W krainie kota". Wspaniałe pozycje.

    To nie prawda, że w wieku 18 lat przestajemy być dziećmi. Ja mam trochę więcej i myślę, że będę dzieckiem jeszcze dłuuuugo. ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zabiorę się za kolejne książki Terakowskiej. "Ono" i "W krainie kota" czeka w mojej kolejce książek. Po co żyć, gdy można czytać? ;)

      Też jestem jeszcze dzieckiem; mówią mi to dorośli, rówieśnicy i dzieci. ;)

      Pozdrowienia :)

      Usuń