sobota, 30 czerwca 2012

Powrót po wyniki

Wróciłam już z Rzymu, ale nie mam czasu pisać ze względu na przygotowywanie się do rozmowy kompetencyjnej na MISH. Rzymskie wrażenia oraz zdjęcia zamieszczę później.
***
Odebrałam wyniki. Podstawy zaliczyłam wszystkie wraz z dziewiątką na początku procentowego wyniku, a i rozszerzenia poszły mi nieźle. Najbardziej dumna jestem z polskiego rozszerzonego: 98%. Jakie to piękne :)
***
Proszę, trzymajcie kciuki za rozmowę! Będę wdzięczna za każde westchnienie do Boga w tej sprawie. :)

7 komentarzy:

  1. Jejku, jakie rewelacyjne wyniki, każda uczelnia stoi przed Tobą otworem... Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Nie wszystkie wyniki mam rewelacyjne, nie przesadzajmy. ;) Co tam, przyznam się do pozostałych rozszerzeń: historia: 66, angielski: 78. Z angla zadowolona jestem nawet bardzo, ale wynik z historii kompletnie nie zaspokaja moich ambicji. ;)
      Oby mnie na MISH przyjęli- zaczynam powoli wierzyć, że to możliwe. ;)

      Usuń
  2. Zadowolona, ale w stosunku do twoich wyników to powinnam napisać, że margines społeczny reprezentuję :> Ale na moją nieprzyszłościową filologię polską powinno starczyć.
    A do jakiego miasta wybierasz się na MISH?

    OdpowiedzUsuń
  3. Śląsk mnie przeraża, chociaż sama mieszkam niedaleko.
    To już chyba reguła, u mnie też dosłownie nikt nie akceptuje polonistyki, namawiają mnie na filologie jakiegoś innego języka w trosce o moją, tak zwaną, przyszłość, a już najlepiej by było jakbym poszła na politechnikę, uszczęśliwiając tym wszystkich dookoła, poza samą sobą. Szczegół taki.
    To kiedy masz tą rozmowę kompetencyjną? Pewnie ci z tej komisji popatrzą tylko na twoje wyniki maturalne i jednogłośnie uznają, że jesteś przyjęta. :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż mnie zatkało. Jesteś chyba renesansową wersją humanisty. I jeszcze poliglotą zostaniesz.
    Prawda to, ja całkiem lubię niczym nieograniczone, niezmącone, spokojne i beztroskie bezrobocie. Taką sobie barwną przyszłość upatrzyłam.
    Wrocławski ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, gratuluję! Na pewno wszystko będzie dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, naprawdę zacnie! MISH podobno wielce zacny jest, sama bym poszla gdybym mogła

    OdpowiedzUsuń