niedziela, 8 lipca 2012

Odpoczynek

Dzisiaj będzie lekka notka, w której poznacie nieco moje upodobania. ;) O co chodzi? Igła wzięła udział w pewnej zabawie, a ja stwierdziłam, że chętnie się dołączę. ("do zabawy zapraszam wszystkie chętne osoby, które odwiedzają mojego bloga") :D

Zasady brzmią tak:
- odpowiadamy na 11 pytań podanych przez pytającego.
- mianujemy kolejnych 11.
- wymyślamy nasze 11 pytań.

  1. Wiosna czy lato? Zdecydowanie wiosna. Uwielbiam być świadkiem budzenia się całej przyrody do życia. Kocham patrzeć, jak kwiatki wypuszczają pędy i jak kwitną jabłonie, i czuć wiosenny wiatr we włosach. Poza tym nie lubię upałów.
  2. Owoce czy warzywa? Raczej owoce, choć lubię i to, i to.
  3. Przyjaciółka czy przyjaciel? Przyjaciółka. Nie mam bliższych kontaktów z chłopakami ;p
  4. Miasto czy wieś? Oczywiście, że wieś! Nienawidzę tłoku oraz miejskiego hałasu.
  5. Praca czy nauka? Nauka, zawsze nauka; ale przyjdzie czas i na pracę. :)
  6. Książka czy film? Najpierw książka, później film; ale w sumie zależy od nastroju.
  7. Szpilki czy sportowe buty? Sportowe buty, na szpilkach mam bliżej do śmierci. ;)
  8. Pies czy kot? Kot, bo chodzi własnymi ścieżkami.
  9. Paznokcie krótkie czy długie? Krótkie.
  10. Morze czy góry? Lubię i to, i to, ale wybieram morze ze względu na skłonność do lenistwa.
  11. Tradycjonalistka czy nowoczesna dusza? Zdecydowanie tradycjonalistka. Nie lubię zmian.

Moje pytania:
1. Sen czy jawa?
2. Proza czy poezja?
3. Kino czy teatr?
4. Gombrowicz czy Sienkiewicz?
5. Muzyka klasyczna czy popularna?
6. Głowa w chmurach czy twarde stąpanie po ziemi?
7. Zwiedzanie czy odpoczynek na plaży?
8. Wakacje w Europie czy poza nią?
9. Miłość czy przyjaźń?
10. Muzeum czy centrum handlowe?
11. Werter czy Wokulski? ;)

Kogo mianuję? Takie osoby jak:
Meg.
Panna_Indyviduum
Jak widać mianowałam 10 osób, zostało miejsce dla Ciebie. Prośby o zaproszenie do zabawy proszę umieszczać pod postem. ;)
***
Z nudów zabrałam się za oglądanie filmów. Wczoraj był to "Angielski pacjent". Jak na film, który wygrał 10 Oscarów, nie sprawił na mnie wrażenia, że jest jakimś arcydziełem. Owszem, wzruszający melodramat, w tle wojna i zdrada. Scena, w której Katharine wyznaje miłość głównemu bohaterowi: piękna. Tylko, że wszystko takie przewidywalne... Raczej nie wrócę do tego filmu. Rozczarował mnie.

13 komentarzy:

  1. Caroline, pożytku ze mnie tyle,że chętnie odpowiem na pytania i mogę zadać ich dowolną ilość, ale co do powoływania innych Blogowiczów do zabawy, to już nie mam
    ani powodu ani potrzeby, by prowadzić korowód, czyli wywoływać kogoś z urlopu, który ma swoje prawa.Dziękuję za zaproszenie, ale nawet moje pytania raczej nie byłyby w konwencji urlopowej.Pytania moje "twarde " są i raczej "ciężkie", zatem zabawie nie służyłyby wcale.Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakże mi miło :)
    Jeszcze ja!!! Pozwolę sobie odpowiedzieć :) ale krótko, tym razem bez uzasadniania.

    1: jawa
    2: proza
    3: teatr
    4: Sienkiewicz, chyba Sienkiewicz :)
    5: popularna
    6: zdecydowanie głowa w chmurach :D
    7: oj ciężko, jednak zwiedzanie
    8: w Europie
    9: miłość.
    10: muzeum
    11: Wokulski!!! Nie znoszę Wertera, nawet porządnie zabić się nie umiał.

    Pozdrawiam ciepło!!!
    Albo może lepiej, w te upały pozdrowić jednak chłodno (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za zapro :P Pozwoliłam sobie wrzucić moje odpowiedzi na inny blog (udw), bo na tym, na ktorym mi pisałaś, 11 pytań już miałam jakiś czas temu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zaproszenie. :) Rozbawiła mnie Twoja odpowiedź na pytanie siódme. Mam identyczne poglądy. ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe odpowiedzi. Też uwielbiam koty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochane, dziękuję za tak szybki odzew i umieszczenie na blogach odpowiedzi. Jest mi bardzo miło :**
    Dobrochna: niczego nie oczekuję, zabawa to tylko jest, choć przyznam, że ciekawa jestem Twoich "twardych" pytań. ;)
    igła: podziękowałam Ci na Twoim blogu :) Również pozdrawiam :*
    Alanada: nie ma sprawy, miło, że jeszcze raz wzięłaś udział w zabawie :)
    zingela: coś szpileczki nie zaskarbiły sobie naszej sympatii ;)
    Immora: witam kociarę na blogu kociary ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma sprawy ;) Tylko tak żartowałam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Misja wykonana!

    a szpilo, pomimo że grożą śmiercią, to są nieziemsko piękne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam wymyślić jakieś błyskotliwe pytania.. i wymiękłam już przy trzecim :P to chyba nie dla mnie ;) ale odpowiem na Twoje chętnie, mogę tu?:)

    1. Sen. Bo w snach spełniają się moje marzenia :)
    2. Poezja. Najlepiej śpiewana:)
    3. Kino. Zdecydowanie.
    4. Sienkiewicz. Bo "Krzyżacy" i "W pustyni i w puszczy"
    5. Muzyka klasyczna. Bo bez niej popularnej by nie było ;)
    6. Głowa w chmurach [jeszcze].
    7. Zwiedzanie.
    8. Wakacje w Europie. Bo dużo ładnego mamy :)
    9. Przyjaźń. Bo przyjaciół się darzy miłością :)
    10. I jedno i drugie to katorga dla mnie..
    11. Werter! "Cierpienia.." przeczytane wiele razy w czasie nastoletniego buntu, hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, dziękuję za odpowiedzi :)
      Zauważyłam, że jesteśmy podobne, wiesz? :)

      Usuń
    2. Hm, jak przeczytałam Twoje odpowiedzi to też mi tak przemknęło przez myśl ;) To miło :)

      Usuń
  10. No to zrobione! U mnie na blogu, rzecz jasna. ;)

    OdpowiedzUsuń