niedziela, 18 listopada 2012

...

Jestem sama, samiutka z sobą samą.

I chandrę mam.
Nie lubię wyjeżdżać z domu, gdzie mnie kochają, do Krakowa, w którym jestem całkiem s a m a, jestem n i k i m, zagubionym w tłumie ludzi.

Nie umiem zasiąść do książek. Głowa mnie boli, mam migrenę. Często mam migrenę. Nie wiem, czy nadaję się na jakiekolwiek studia. Sił nie mam.
Sił nie mam, by żyć, by się uczyć, by zrobić cokolwiek konstruktywnego.

Cóż z tego, że się uśmiecham cały dzień, jeśli wieczorem płaczę? Ty tylko fałsz, maska.

Sama jestem, samiutka z sobą samą.

***
Zostałam wyróżniona przez Patrice. Dziękuję bardzo. :)

Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. 
Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

1. Jako dziecko kim chciałaś zostać w przyszłości? Chciałam zostać nauczycielką. Uczyłam wszystkie misie i lalki, sprawdzałam zadania domowe, wystawiałam oceny i prowadziłam dziennik. :) Przez pewien czas chciałam zostać pisarką i zapisywałam ogromną ilość makulatury. 
2. Największe marzenie. Znaleźć swoje, bezpieczne miejsce na tym świecie i być otoczona miłością za nic, a nie takiej wymagającej, abym coś w sobie zmieniła.
3. Ulubiona książka (ew. film).
Pismo Święte, Pieśń nad Pieśniami.
4. Ulubiony kolor.
Zależy od nastroju, lubię błękit, żywą czerwień, czerń. 
5. Twój sposób na odreagowanie stresu. Nie mam, w stresujących sytuacjach zachowuję się jak w amoku. Czasem modlę się o wewnętrzny spokój.
6. Ulubiony cytat.
W tytule bloga: "Wszystko to marność i pogoń za wiatrem."
7. Jak wyglądałby twój wymarzony dom?
Byłby pełen miłości. I daleko od miasta i tłumów, przy lesie.
8. Masz w domu zwierzątko? Jakie?
Nie mam.
9. Masz rodzeństwo?
Nie mam, dlatego też jestem taka rozpieszczona i nic mi się nie podoba.
10. Ulubiony środek transportu. 
Samochód, jeśli to nie ja prowadzę. ;) Lubię też tramwaj i pociąg, jeśli nie są zbytnio zatłoczone.
11. Ulubiony przedmiot.
W liceum lubiłam język polski.

Wyróżnienia i pytania będą później, wybaczcie. Na razie:

 

2 komentarze:

  1. Też czuję się sama. Cieszę się, że mam przy sobie Patryka, bo sama nie wiem, jakbym dała radę.
    Głowa do góry, zobaczysz, że im więcej czasu minie, tym będzie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadaj na herbatę czasem, na obiad...
    moje drzwi zawsze stoją przed Tobą otworem!

    OdpowiedzUsuń