niedziela, 9 grudnia 2012

Nie należę do ciebie, chory świecie.

Czekam na Niebo, na nowy świat, nowe życie. Chcę tego końca świata, którego 21. grudnia nie będzie. Nie boję się Apokalipsy. Ufam. Czekam... na śmierć? Nie wiem, czy to jest normalne. Może to chęć ucieczki, nie wiem. Z drugiej strony w chwilach największego szczęścia najgłośniej wołam: "Jestem szczęśliwa. Chcę umrzeć. Teraz."

Powinno się umierać właśnie wtedy, kiedy jest się najszczęśliwszym. (Kroniki anielskie)

 [Egoizm. Bo tylko o sobie wtedy myślę... Bo ja tęsknię. Bo ja chcę. Bo ja czuję się uwięziona w ludzkim ciele. Bo ja pragnę czegoś więcej. Ciągle tylko ja i ja.]




6 komentarzy:

  1. Normalnie, jakbym siebie czytała...
    Też cały czas zadaję sobie pytania, czy wszystkim we mnie kieruje egoizm? Zwariować można!
    "Nie wiem, czy to jest normalne." - przyjmując, że naszym celem jest Bóg, to normalne, że chcielibyśmy już się z Nim spotkać. Ucieczka nie musi być zła, jeśli jest ucieczką do Niego. Ale, skoro jeszcze żyjemy, widocznie On tak chce, widocznie mamy jeszcze coś do zrobienia. Zaufaj, pozwól się prowadzić!
    Dzięki, że jesteś!
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że mnie rozumiesz. :)

      Usuń
  2. Carola, weź się w garśc. Spójrz na swoje życie z pozytywnej strony. To co piszesz, kojarzy mi się z początkami depresji. Chciałam coś napisac, ale słabo mi to wychodzi, więc już milczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. igła, ja nie mam depresji. Wszystko jest w porządku. :) Na blogu piszę, aby wyrzucić z siebie myśli, które mogłyby się wydać nieodpowiednie, gdybym powiedziała je w realnej rozmowie. A może zostałabym skierowana do psychiatry, kto wie? ;)

      Jestem pogodniejsza niż moje wpisy, zapewniam. :)

      Usuń
  3. Wiesz, ja myślę, że to taki zdrowy egozim, wynikający z silnej miłości do Jezusa :) Chcesz z Nim już być, tęsknisz za Nim, za doświadczeniem Jego miłości. To takie... chrześcijańskie :P I dobre, po prostu :)
    Trzymaj się!
    Niech ten adwent będzie kolejnym krokiem do przodu, zbliżającym do wieczności! +

    OdpowiedzUsuń
  4. Carola, uśmiech! Co się dzieje?

    OdpowiedzUsuń