wtorek, 15 stycznia 2013

...

Sesja jest w chwili, w której nie mam do niej głowy. Moje myśli krążą wokół... uczuć. Nie wiem, co czuję, więc też nie wiem, jak powinnam się zachowywać. Boję się, że kogoś skrzywdzę.
A ludzie nie są egoistami, są  d o b r z y. Pozory mylą.
Egoistką jestem ja, niestety.

Jestem zajęta? W związku? Tak jakby. Nie wiem. [wiem, że to źle, bardzo źle]
Już nic nie wiem, nie ogarniam. Muszę uporządkować siebie. Może po sesji założę bloga z ograniczonym dostępem, czy coś. Wszystko powiem w swoim czasie.

Wiem- notka pozbawiona sensu, ale musiałam coś napisać. Brak mi słów. Do siebie. Nie rozmawiam ze sobą. Żyję z dnia na dzień [gorzej: gdy wczoraj powiem tak, dziś inaczej- bo to już niby inny dzień].

Proszę o modlitwę. Nie za mnie, lecz za ludzi, których kocham. Abym z tej "miłości" nikomu krzywdy nie zrobiła.

[Może to nie jest w pełni jasne, ale jestem szczęśliwa i drżę, żeby niczego nie popsuć.]

7 komentarzy:

  1. Chciałam coś napisac, ale jestem zbyt śpiąca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że kochasz!
    Jest dobrze!
    Trzymaj się!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poukłada się, zobaczysz. Będę się modlić i kciuki trzymać najmocniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Więc nie pozwól sobie, aby zmarnować to szczęście. Niech wszystko Ci się ułoży tak, aby nagle to co niewiadome okazało się jasne, jak słońce. Niech miłość zagości na stałe i na zawsze do Twojego serducha.

    A sesja; oby okazała się łaskawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja przytulam i trzymam kciuki, żeby wszystko było dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam.
    Zapraszam na mojego bloga, którego prowadzę z przyjaciółmi www.wramionachojca.blog.onet.pl
    Na blogu jest skrzynka intencji modlitewnych.
    Można liczyć także na pomoc Kapłana, a także umieszczać intencje modlitewne, w których będą odprawiane w podanych terminach Msze Święte.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciesze się, że tu trafiłam. Od jakiegoś czasu zadawałam pytanie i też ostatnio trafiłam - wesele...:)

    OdpowiedzUsuń