niedziela, 10 lutego 2013

nie bój się!

"Wypłyń na głębię! Zawierz Chrystusowi, pokonaj słabość i zniechęcenie, i na nowo wypłyń na głębię!"
Jan Paweł II

Dziś znów Bóg mi mówi, że mam się nie bać, znów mam wypłynąć na głębię, zaufać Mu. Bo ja mam swój pomysł na życie, buntuję się, wymyślam, że zrobię inaczej, a On czeka i mówi, że ma się nie bać. "On niczego nie zabiera, a daje wszystko." Przed Wielkim Postem adoracja, przyjdę choćby po to, by się pokłócić z Bogiem. Mocować się z Nim jak Jakub. "Mimo że widziałem Boga twarzą w twarz, jednak ocaliłem me życie."

Nie chcę słyszeć, że nie wiem, ile kosztują wartości. Wiem.
Tłuką mi się myśli i uczucia.

Swoją przyszłość powierzam Bogu. Zawsze Jemu. [chociaż jestem daleko. chyba]

5 komentarzy:

  1. A przyszedłszy zwiastował pokój wam, którzyście daleko, i pokój tym, którzy blisko, bo przez Niego jedni i drudzy w jednym Duchu mamy przystęp do Ojca. Ef 2,17-18

    ważne że ciągle z Nim
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami trudno zawierzyć i zaufać, ale chyba nie pozostaje nam nic innego, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś bliżej niż myślisz. A raczej - On jest.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie staram się zaufać.

    OdpowiedzUsuń