poniedziałek, 24 czerwca 2013

deszcz

"Twe miłosierdzie niech spływa i spływa tak jak wiosenny i ciepły deszcz"

Zmokłam. Padał dzisiaj deszcz, przyszłam do mieszkania mokra jakbym co najmniej pływała w Wiśle. Dobrze, że miałam na sobie letnie ubrania, które szybko rozwiesiłam.

Zmokłam. Stopiłam się, bo jestem z cukru. Jaka ja jestem zakochana, topię się w miłości. Bóg stworzył nas do kochania, o tak! I to jakiej miłości. Trudno zrozumieć to rozumem, można tylko pojąć sercem i powiedzieć: kocham. Chcę miłości do śmierci, takiej po grób. Takiej, która przetrwa naprawdę wszystko, której nic nie zniszczy. Miłości pobłogosławionej przez Boga, która jest powołaniem. Tak, chcę małżeństwa. Ale: cicho, sza, cicho, sza. Cierpliwości trzeba. Cierpliwej cierpliwości. Najcierpliwszej.

***

Z egzaminu dostałam 5!!! Moje oceny za ten semestr to: 5, 4, 5 i jeszcze mam ostatni egzamin w środę, na który właśnie zaczynam się uczyć;)
Dzięki za wsparcie! :) Panikara to niezła jest ze mnie;)

A dziś Polski Dzień Przytulania :) :) :) I choć o tym nie wiedziałam, to był bardzo przytulaśny ;)


7 komentarzy:

  1. Przede mną jeszcze dwa...
    Gratuluję 5 i w ogóle dobrych ocen!!! :)
    A z okazji Dnia Przytulania przytuliłam (nie wiedząc o tym dniu) moją sunię. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja Cię dobrze rozumiem, też chcę takiej Miłości, żadnej innej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Deszcz, najlepsze natchnienie, największy motywator, wyciskacz łez, w takie dni jedyna osoba, która Cię zrozumie. :)

    Gratuluję sukcesów! Moja mama jest wykładowcą i jak słucham jej opinii na temat WIĘKSZOŚCI studentów, to mam wrażenie, że to same pypcie (lubię to słowo :P). Ale jak widać, nie wszyscy. Jeszcze raz gratulacje!

    A ja pamiętałam, że kiedyś tam jest Dzień Przytulania, ale nie wiedziałam, że akurat wczoraj. ech...

    Dziękuję za obserwację, miło by było jednak gdybyś też napisała komentarz!
    be-a-huminka.blogspot.com
    swide-swide.blogspot.com

    Pozdrawiam - świetny blog. Liczę, że będę tu wpadać częściej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Widze, że deszcz raczej nie ustąpi.
    Nie wiem dlaczego jeszcze nie jestem obserwatorem, juz do nich dołączam

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcemy tego samego :-)
    ...ale do mnie coś przyjść nie chce.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy miłości chce... Cierpliwość - dobry program na życie, dołączam się :) Gratuluje wyników!! :)

    OdpowiedzUsuń