niedziela, 30 czerwca 2013

wakacje :D



Wyjeżdżam. Zaczynają się wakacje, a ja potrzebuję odpoczynku.

To był naprawdę dobry rok. Nauczyłam się samodzielności, bycia samej, decydowania o sobie. Przekonałam się także do ludzi, dokonując niebagatelnego odkrycia, że są tacy sami jak ja. Niemal. Pokochałam siebie, pokochałam życie, pokochałam człowieka. Znalazłam swoje miejsce.

Kiedy przyjeżdżam do domu, czuję, jakbym cofała czas, wracała do przeszłości. Czuję się nieswojo, bo wiem, że się zmieniłam. Mój świat przewrócił się do góry nogami.
Z drugiej strony dopiero teraz sobie uświadamiam, jak bardzo kocham moją Mamę i Babcię i nie chcę ich zawieść.

No nic, teraz wracam na krótko do Krakowa- złożę dokumenty na moją matematykę i jadę w Bieszczady. Z nim.

P.S. W związku z wyjazdem mogę być niedostępna lub mniej dostępna ;) przez 2 tygodnie.

6 komentarzy:

  1. Miłych wakacji i dobrego odpoczynku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo moje Bieszczady! :)

    Życzę Wam przede wszystkim pogody, niewielkich korków na szlakach i wygodnych butów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pięknie :)
    Tak pozytywnie Ci zazdroszczę!
    Baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokochać siebie. To chyba cudowne uczucie.

    Udanej pogody i niesamowitych wrażeń. Dobrego wypadu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanych wakacji.Wróciłam do tworzenia bloga;)

    OdpowiedzUsuń