czwartek, 18 lipca 2013

Mój typ osobowości + organizuję sobie wakacje

Widziałam już na paru blogach pewny test osobowości. Wychodzi zwykle prawda o danej osobie, ale nie sądzę, by było w tym coś niezwykłego. To jest tylko pewne przeformułowanie odpowiedzi na zadane pytania w formie opisu osoby. Podobnym testem jest enneagram, słyszałam jednak także negatywne opinie na jego temat m.in. że przypisuje ludzi do numerów. Osobiście bardzo lubię różnego rodzaju testy, traktując je jako zabawę. ;)
A to mój wynik w pierwszym z wspomnianych testów:
"Ludzie o tym typie charakteru są spokojni, refleksyjni i idealistyczni. Interesują sie służbą ludzkości. Posiadają dobrze rozwinięty system wartości, który wcielają w swoje życie. Wyjątkowo lojalni. Łatwo się przystosowują i są ugodowi, pod warunkiem, ze żadna z cenionych przez nich wartości nie jest zagrożona. Są zazwyczaj utalentowanymi pisarzami. Potrafią myśleć szybko i na wielu płaszczyznach. Interesuje ich zrozumienie innych ludzi i niesienie im pomocy.
Zawody które mogłyby do Ciebie pasować obejmują:
Pisarze, artyści, doradcy, pracownicy społeczni, nauczyciele angielskiego, nauczyciele sztuk pięknych, opiekunowie do dzieci, duchowni, misjonarze, psycholodzy, psychiatrzy, naukowcy, aktywiści polityczni, wydawcy, pedagodzy, dziennikarze, katecheci, naukowcy społeczni."
;)

***

Moje plany na najbliższe dni:

1. Kino. Wybieram się z Mamą dziś na "Iluzję". W wyborze pokierowałam się piosenką towarzyszącą trailerowi: "Run boy run" :D Mam nadzieję, że będzie to miła rozrywka.

 

2. Obejrzeć "Władcę Pierścieni". (Może to zaskakujące, ale nie widziałam!)

3. Stosik książek z biblioteki. Oto one:
- George Orwell "Folwark zwierzęcy"
-  Aleksander Dumas "Dama kameliowa"
- Umberto Eco "Imię róży"
- J.R.R. Tolkien "Władca pierścieni", tom pierwszy
- Dorota Terakowska "Samotność Bogów"

4. Generalne porządki i wystawienie niepotrzebnych książek na allegro.

Dociera do mnie, że mam wakacje :) Błogie lenistwo, wolne :) Jestem sama i niezależna- w sensie jak najbardziej pozytywnym :)

11 komentarzy:

  1. O szkoda, że u mnie w teście nie wyszedł zawód nauczyciele angielskiego ;) Ale wynik zgadza się przynajmniej u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypuszczam, że ten test jest tłumaczony z języka angielskiego, więc tak naprawdę "nauczyciel języka angielskiego" oznacza nauczyciela języka ojczystego, czyli polskiego. W każdym razie: nie historii. ;)

      Usuń
  2. Hihihi, a mi wyszło że byłabym... Pracownikiem huty :D Może trzeba spróbować, zanim zlikwidują w Krakowie Nową Hutę, a ściślej - dawną Hutę im. Lenina, obecnie im. Tadeusza Sendzimira?
    Co do wakacji, to przypomniało mi się jak na Travel Channel pokazywano Nevadę - taki stan w USA. I tam pokazali taką wioskę, coś a'la Dziki Zachód. Siedział tam pod swoim sklepikiem starszy pan z łapką na muchy i na pytanie, co aktualnie porabia, odpowiedział: "Robię to, co robię najlepiej i będę to robić do końca życia - nic." No więc ja też robię to, co robię najlepiej - NIC :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to Twoja przyszłość, próbuj śmiało ;)

      No ja też właśnie nic nie robię, tak sobie tylko zabijam czas. Aż czuję wyrzuty sumienia. ^^

      Usuń
  3. Test na typ osobowości widzę, że robiony nie tylko przeze mnie. Myślę, że są ciekawe i jednocześnie można je potraktować jako dobrą rozrywkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od Ciebie link wzięłam, przyznaję się bez bicia! :)

      Usuń
  4. ja dzisiaj oddałam do biblioteki stos książek, które MIAŁAM przeczytać, ale skończyło się na tym, że się zakurzyły, termin oddania się zbliżał... leń mnie ogarnął!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się czasem tak zdarza, ale tym razem zamierzam przeczytać :) Już dwie za mną :)

      Usuń
  5. Ja też nie widziałam "Władcy Pierścieni" i jakoś nigdy nie mogę się do tego zebrać, jak babcię kocham! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już myślałam, że jestem jedyna na bożym świecie, która nie widziała. A warto! Teraz oglądam, żałuję tylko, że książka wciąż w kolejce ;)

      Usuń
  6. Lubię takie testy, choć mam świadomość, że często to, co z nich wychodzi, bardzo mija się z prawdą ;D Niezłe masz plany na te najbliższe dni, zwłaszcza w sferze czytelniczej, więc powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń