niedziela, 10 listopada 2013

prezent urodzinowy

Przyznano mi stypendium! :D Tak, to za dobre wyniki, dla najlepszych studentów ;) Jestem bardzo, bardzo zmotywowana do nauki. We wtorek odbiorę decyzję- co będzie przemiłym prezentem urodzinowym. Jestem dumna z siebie!

12 listopada kończę 20 lat i przestanę być nastolatką. Oj, jestem już taka stara :(

Różnie jest, melancholijnie, dobrze i źle. Staram się cieszyć życiem, zachować choćby przymuszony uśmiech, aby usłyszeć nieprawdziwe zdanie: "Jesteś wieczną optymistką". Owszem staram się być pogodna, ale to nie znaczy, że się nie przejmuję. Zależy mi na tym, by być lubiana, kochana, szanowana. Myślę prosto, zwyczajnie, jestem też na swój sposób głupia, staram się jednak wykonywać swoje obowiązki i być dobra. I chociaż wyglądam na ekstrawertyczkę i mam sporo znajomych, to mało kto naprawdę zna "moją drugą naturę", jak to powiedział ostatnio przyjaciel.

No nic, wracam do mojego eseju ;)

11 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego i gratuluję!! :) 100 lat!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromne gratulacje!!!
    Też mam w tym roku chrapkę na takie stypendium, ale chyba zbyt szybko się poddaję. ;)
    Karolciu, wszystkiego, co najlepsze! Obyś znalazła drogę do swoich marzeń, które są ukryte w jutrze.* Buziaki! :* :* :*

    * pytanie za 1000 punktów, jaka dziewczynka marzyła o dostaniu się do jutra? Podpowiem, że tam czekał na nią jej tata. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo :* :* :*
    Sama nie wiem, jakim cudem mi się udało :D

    *Czyżby Elżunia vel Elżbietka z książki "Ania z Szumiących Topoli" L. M. Montgomery? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze gratuluję stypendium :) Tak trzymaj:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, spełnienia marzeń:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźnione, choć szczere życzenia wszystkiego, co najlepsze! I gratuluję!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ogromne gratulacje! i wszystkiego, co najlepsze. spełnienia wszystkich marzeń ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Lekko spóźnione życzenia:spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń