niedziela, 23 listopada 2014

...

Jestem nieszczęśliwa.

6 komentarzy:

  1. Możesz tak czuć, że jesteś nieszczęśliwa. Ale masz piękną duszę. Nawet smutek nie gasi tego piękna.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Jest czas rodzenia i czas umierania, czas sadzenia i czas wyrywania tego, co zasadzono, czas zabijania i czas leczenia, czas burzenia i czas budowania, czas płaczu i czas śmiechu, czas zawodzenia i czas pląsów." Znasz to? ;)
    Przytulam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrezygnowałaś z pisania? Dawno cię nie było:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, myślę, że na razie zrezygnowałam z prowadzenia bloga. Choruję ciężko i niestety nie umiem tego przyjąć z pokorą. Mam też sporo spraw w swoim życiu do uporządkowania. Oczywiście, nie mówię "nigdy" albo że zrezygnowałam "na zawsze". :) Inne blogi obserwuję, sama nie potrafię nic napisać.

      Miło, że pytasz :) Dzięki!

      Usuń
  4. Znam ten stan. Jeśli chodzi o komentarz u mnie. W komentarzu zostawiłam małą radę odnośnie twojej sytuacji. Może coś pomogę.

    OdpowiedzUsuń